نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

The Great Gatsby

مدتها بود که سارا این فیلم رو واسم تو سیستمم ریخته بود. تا اینکه امروز بعد از ظهر نشستم کامل نیگا کردم.


خیلی فوق العاده بود.

خوب شد لااقل آخر فیلم یه جایی واقعیت ثبت شد وگرنه دق می کردم.



میمیک صورت دی کاپریو واقعا بی نظیر بود. چه ژستهایی تو این فیلم داشت تا حالا بهش ندیده بودم تو این فیلم خیلی ازش خوشم اومد.

تک بود. در عوض بقیه بازیگرها اصلا در خورش نبودند.

روزگار من

سلام روزگار من 

در چه حالم؟ 

با کمر درد و دست و پای بسته چه می کنم؟ 

تازه هنوز اول این فصلم 

تولد یه نوزاد 

شروع به کار مجدد 

شاید هم قبولی در دانشگاه آزاد 

شروع مهد رفتن پسرام 

شکایتی نیست 

خدا جون سپاس فراوان

بعد نوشت:

میدونم چی میگی لیاه جون

ذات آدمی همینه

همه اینا واسم آرزو بودن

الان هم آرزو هستن

امیدوارم این تاج سلامتی فقط رو سرمون بمونه