نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

ادامه درمان

یه دوره طب سوزنی رو طی کردم

یه آبگرم وسط کویر هم رفتم

بهترم

رفتم توانبخشی تا یه کفی مناسب واسه کفشم بگیرم

راه رفتم رو حسابی واسم سخت کرده

با کمردرد زیاد می گیرم می خوابم

میگن تا یه هفته معمولیه

امیدوارم صدمه نبینم

لعنت

نمی تونم نفرینش نکنم

می تونم

منو به این روز انداخته

سه سال

لعنت به تک تک لحظه هایی که زندگی می کنه

یه آرزو

خدایا بعد این روزهای عزا خبر پروندم رو بهم برسون.

می خواد مثبت باشه یا منفی دیگه خسته شدم

فقط نتیجه رو می خوام.

یادم نمیاد بیشتر از دو ساعت خوابیده باشم.

این طب سوزنی هم روی درد مفاصلم جواب نداد.

باید تا حالا خودکشی می کردم نمی دونم چرا زنده ام.

این روزها

خوندن رو با عطش زیاد شروع کردم اما کوتاه بود

دیگه نمی تونم تمرکز بگیرم

داغونم چرا خودم رو گول بزنم

از درد کلافم

نه طب سوزنی

نه طب سنتی اسلامی

نه ناپروکسن ها

هیچکدوم

کلافم

دلخورم

عصبانیم

این روزها رو نمی خوام

می گن:

شش عنصر داشتن زندگی شاد کشف شد:

زندگی کردن در زمان حال، 

کنجکاو بودن، 

انجام کارهای مورد علاقه، 

به فکر دیگران بودن، 

تقویت روابط و

مراقبت از بدن

بی خیال نمی کشم...

چرا اینجوری شد

کی اینکارو با من کرد

تا کی ادامه داره

چطوری انتقام بگیرم

چطوری خودم رو سبک کنم

چطور راحت شم؟

دو سال و نیم که واقعا خوشحال نبودم نخندیدم

اووووووووووووه خدا

یه پوستی شدم انگار پر از کاه