نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.
نخواب دیگه همین!

نخواب دیگه همین!

یا با برنامه ریزی همه چی رو پیش بینی کن، یا بپذیر که هیچ چیز قابل پیش بینی نیست.

فردا واسه ارشد فراگیر ثبت نام می کنم

یعنی با سطح معلومات من و دو پسر بچه آتیش پاره می تونم واسه آزمون آذر آماده بشم؟!!!

خیلی واسه خوندن عطش دارم

خیلی

خدایا این فرصت رو بهم بده

مصاحبه ام تموم شد

یک و نیم ساعت

دیگه حاضر نیستم در هیچ مصاحبه ای شرکت کنم

تحمل اینقدر فشار و استرس دیگه از عهده من خارجه

خدایا به دادم برس

امروز مصاحبه دارم

شاید بیست دفعه از این مصاحبه ها داشتم ولی استرسش هم تکرار می شه

اه ه ه ه ه ه 

حرصی می زنم

خفه شدم دیگه


پرشین بلاگ

دیگه دارم از دست پرشین بلاگ آتیش می گیرم. یا نظراتش باز نمی شه یا مطلب جدید رو نمیاره. درگیرم باهاش.

این روزها بیشتر مسکن مصرف می کنم تا این دردها کمی فراموش کنم و از جوونیم لذت ببرم. مثل گذشته ها قبراق باشم و بالا و پایین بپرم. پریدن نه واسه بازی واسه کارهای روزمره.

این هفته یکی دیگه از راه های سنتی رو واسه درمان امتحان می کنم.

یکی بهم پیشنهاد کرد از دکتر hoban یه کمک بخوام. 

این رو هم امتحان می کنم.


بی هدفی

شدید دلم هدف می خواد